Ohita tekstiin
PihabottiPihabotti
0
Gardena robottien tyytyväisyyskampanja 2025

Gardena robottien tyytyväisyyskampanja 2025

Sileno-tyytyväisyystakuu* 1.4.-31.5.2025

Gardena SILENO -robottiruohonleikkuri on erinomainen valinta. Kun ostat tuotteen 1.4.-31.5.2025, lupaamme sinulle 100 %:n tyytyväisyystakuun, joka on voimassa 30 päivää ostosta. Kun rekisteröit leikkurin, pidennämme takuun lisäksi 3 vuoteen (2+1).


Kampanjan ehdot

 

Sopimusosapuoli:

Sopimusosapuolena on Husqvarna Group/GARDENA, PL 29, 01511 VANTAA
 

Voimassaoloaika:

Kampanja on voimassa 1.4.-31.5.2025 ja koskee edellä mainitulla aikavälillä uutena ostettuja GARDENA SILENO -robottiruohonleikkureita. GARDENAn tarjoama tyytyväisyystakuu on voimassa 30 päivää kuitissa näkyvästä ostopäivämäärästä alkaen.
 

Asiakkaan velvollisuudet / palautukseen liittyvät ehdot:

Mikäli et jostain syystä ole tyytyväinen ostamaasi GARDENA SILENO -robottiruohonleikkuriin, on sinulla seuraavin ehdoin mahdollisuus palauttaa tuote 30 päivän kuluessa tuotteen ostopäivästä alkaen, ja saada rahat takaisin.

1) Tuote on rekisteröity* osoitteessa https://www.gardena.com/fi/c/tukipalvelut/tuoterekisterointi-takuu

2) Tuote on asennettu ja sitä on käytetty käyttöohjekirjan mukaisesti.

3) Tuote ja kaikki sen mukana toimitetut tarvikkeet (kuten latausasema, kaikki kaapelit ja kiinnikkeet) palautetaan ehjinä, siistinä ja puhtaina - siinä kunnossa, jossa tuotteen voi oikein käytettynä olettaa olevan 30 päivän käytön jälkeen. Tuote palautetaan aina alkuperäisessä tuotepakkauksessaan. Käytetty kaapeli* tulee palauttaa tuotteen mukana ja pakata erilliseen muovipussiin. (*ei koske rajalangatonta free-mallia)

4) Tuote palautetaan siihen myymälään/verkkokauppaan, josta se on ostettu. Asiakas vastaa mahdollisista palautukseen liittyvistä kustannuksista, jotka liittyvät tuotteen kuljettamiseen takaisin ostopaikkaan.

5) Palautuksen yhteydessä täytetään lomake, joka lisätään myymälässä leikkurin pakkauslaatikon sisälle. Ilman huolellisesti täytettyä palautuslomaketta hyvitystä ei voida tehdä. Tietoja tarvitaan mm. tuoterekisteröinnin purkamista varten. Palautuslomakkeenläydät osoitteesta https://www.gardena.com/fi/c/kampanjat/kampanjat/sileno-tyytyvaisyystakuu-ehdot

6) Palautus tapahtuu ostokuittia vastaan, ja kuitti luovutetaan myymälään palautuksen yhteydessä. Mahdollista asennuskulua tai toimituskuluja ei palauteta.

7) Kampanjajakson aikana voi tehdä palautuksen vain yhden kerran.

 

Kori 0

Korisi on tyhjä.

Siirry kauppaan